Saturday, January 22, 2011

HAHA. Thanks ABAH :)

heyy peeps.
haha, ade lagi story aku nk share ni.
okay here we go.. semasa aku sedang bechitchat bersama kawan, something wrong je rase.
aku rase lemah and malas. aku tak tahu kenapa. then, perut aku memulakan konsert HARDCORE tak hengatt. gilaa laparr rupanyaa!
patut laa rase mendapp je grr!
semasa perut lapar ha mula lah fkir psl mkanan yg ade kt dapur tuhh
and bila dipikirkan, lauk dah HABIS! then aku dah la malass nak msk msk grr
then miracle happen! aku terhidu bau yg cukup menyelerakan dtg dari tingkat bawah.
aku turun laa ape lagi kan dari MALAS jadi RAJIN haha
then aku terus ke DAPUR utk melihat apa benarkah ianya berlaku.
sebaik aku memasuki dapur aku terus ucap ALHAMDULILLAH.
haha Encik Tarmizi sedang memasak AND dia masak byk woah BESTNYAAAA!
dia tahu tahu je aku tgh lapar kah kah.
to ABAH, THANK YOU and I LOVE YOU ABAH :D



okay tht's my dad. he is the BEST DAD in the WORLD
dia amatlah kelakar :)
tak bosan bilaa bersama dia ngehh
:::THE END:::

No comments:

Post a Comment